شرایط و هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه کازان روسیه

پزشکی کازان

پزشکی کازان

پزشکی روسیه به مسیری برای تحقق آرزوی دکترشدن دانش آموزانی که در ایران نتوانسته اند به این هدف برسند، تبدیل شده است. تحصیل در دانشگاه های بزرگ و مطرحی مانند دانشگاه کازان که دارای رتبه بندی 322 در QS است، فرصتی عالی برای دانش آموزان ایرانی رقم می زند تا علاوه بر تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های خارج از کشور، شانس بیشتری برای مهاجرت به کشورهای دیگر داشته باشند و در صورتی که تمایل بازگشت به ایران را داشته باشند، با تحصیل در دانشگاه های مورد تأیید وزارت بهداشت ایران در روسیه ، امکان فعالیت حرفه ای و ادامه تحصیل در ایران را خواهند داشت.

پزشکی دانشگاه فدرال کازان روسیه یکی از بهترین و پرطرفدارترین انتخاب ها در بین دانش آموزان ایرانی برای تحصیل پزشکی در کشور روسیه است. در این مقاله قصد داریم پزشکی کازان روسیه را به صورت دقیق بررسی کنیم و ببینیم برای تحصیل پزشکی کازان چه اقداماتی باید به انجام رساند.

پادفک

پادفک پزشکی روسی ، دوره ای مهم برای موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه های روسیه و همچنین ضروری برای تأیید مدرک توسط وزارت بهداشت ایران است. در دوره های پری مدیکال برای دانشجویان خارجی که قصد تحصیل پزشکی در روسیه را دارند، زبان روسی، زیست شناسی و شیمی تدریس می شود و هدف اصلی این دوره ها یادگیری زبان روسی و آمادگی برای تحصیل و زندگی در روسیه است.

راه‌ های دریافت مشاوره رایگان

ساختار تحصیل پزشکی کازان

پزشکی کازان روسیه به صورت حضوری و تمام وقت برگزار می‌شود. مدت دوره پزشکی دانشگاه کازان 6 سال است و به دو صورت زبان روسی و زبان انگلیسی ارائه می‌گردد. دانشجویان پزشکی فدرال کازان روسیه کورس ها و دوره های زیر را برای کسب مدرک پزشکی خود می‌گذرانند که شامل آناتومی، بافت شناسی، علم شیمی، فیزیک، بیوشیمی، میکروبیولوژی، فارماکولوژی، فیزیک پزشکی و شیمی پزشکی می باشد.

آزمون ورودی پزشکی کازان

متقاضیان پذیرش پزشکی کازان روسیه برای ورود به این دانشگاه باید در آزمون ورودی این دانشگاه شرکت کنند. همانطور که در بالاتر گفته شد پزشکی کازان به دو زبان روسی و انگلیسی ارائه می گردد از این رو موارد آزمون ورودی برای هر کدام متفاوت است در پایین موارد آزمون وحداقل نمره قبولی پزشکی کازان به زبان های روسی و انگلیسی نیز بیان شده است.

هدیه رادوتا

پزشکی کازان به زبان روسی

آزمون ورودی پزشکی به زبان روسی دانشگاه فدرال کازان شامل دروس زبان روسی ، زیست شناسی و آزمون گفتاری (شفاهی) است. برای قبولی در این آزمون حداقل نمره قبولی در هریک از موارد آزمون کسب نمره 50 از 100 است.

پزشکی کازان به زبان

داوطلبانی که قصد تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در دانشگاه فدرال کازان روسیه را دارند باید دروس زیست شناسی، شیمی و زبان انگلیسی را با موفقیت در آزمون سپری کنند. حداقل نمره قبولی زیست و شیمی 50 از 100 و درس زبان انگلیسی 40 از 100 است.

شهریه پزشکی کازان به زبان روسی 2023

هزینه تحصیل پزشکی کازان به زبان روسی به صورت سالیانه 350 هزار روبل است که باید به دانشگاه پرداخته شود.

شهریه پزشکی کازان به زبان انگلیسی 2023

هزینه تحصیل پزشکی کازان به زبان انگلیسی به صورت سالیانه 450 هزار روبل است که باید به دانشگاه پرداخته شود.

جمع بندی

در این مقاله به صورت دقیق و کامل به شرح و توضیح رشته پزشکی کازان روسیه پرداختیم و ساختار پزشکی دانشگاه فدرال کازان، آزمون ورودی کازان برای پزشکی، زبان و شهریه پزشکی فدرال کازان را بررسی کردیم. اگرشما نیز قصد مهاجرت به روسیه و پذیرش پزشکی کازان روسیه را دارید، رادوتا بهترین مسیر را برای شما ترسیم و تا رسیدن به هدف شما را یاری می‌کند.

سؤالات متداول

پاسخ

پاسخ

پاسخ

پاسخ

برای دریافت مشاوره رایگان، فرم زیر را تکمیل کنید

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.