ثبت نام و تحصیل دندان پزشکی دانشگاه رودن مسکو 2023

دندانپزشکی رودن مسکو

دندانپزشکی دانشگاه دوستی ملل مسکو معروف به دانشگاه مسکو، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تحصیل دانش‌آموزان ایرانی می‌باشد. علی رغم هزینه نسبتاً بالای این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه‌های روسیه و خارج شدن آن از لیست دانشگاه‌های مورد تأیید بهداشت ایران، این دانشگاه‌ کماکان جزء گزینه‌های محبوب دانش‌آموزان ایرانی برای تحصیل دندان پزشکی در روسیه به شمار می‌رود. مدت زمان تحصیل دندانپزشکی رودن روسیه مانند سایر دانشگاه‌های این کشور 5 سال است.

دنداپزشکی رودن

پادفک

بسیاری از دانشگاه‌های روسیه برای پذیرش دانشجو، پیش شرط گذراندن دوره پادفک روسی را الزامی کرده اند. رودن نیز یکی از همین دانشگاه‌هاست که داشتن مدرک پادفک روسی، برای پذیرش و ثبت نام در دندانپزشکی این دانشگاه ضروری است. پادفک رودن نیز هر ساله برگزار می‌گردد که در مقایسه با سایر پادفک‌ها گران است. برای انتخاب بهترین دوره پادفک روسیه پیشنهاد می‌شود با رادوتا در تماس باشید.

راه‌ های دریافت مشاوره رایگان

آزمون ورودی دندانپزشکی دانشگاه رودن

دانشگاه دوستی ملل روسیه برای پذیرش دانشجویان خود، برخی از سال‌ها آزمون ورودی برگزار نمی‌کند و از طریق مدارک تحصیلی یعنی ریز نمرات، مصاحبه و مدرک پادفک اقدام به پذیرش دانشجو می‌نماید همچنین این دانشگاه شرایطی مانند معدل بالای 16 را برای پذیرش لحاظ کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دندانپزشکی رودن با مشاوران مؤسسه رادوتا تماس حاصل کنید.

ساختار تحصیل دندان پزشکی دانشگاه رودن مسکو

دندانپزشکی رودن به 3 شکل به متقاضیان تحصیل در این دانشگاه ارائه می‌گردد که شامل دندانپزشکی به زبان انگلیسی و روسی توسط خود دانشگاه و همچنین دندانپزشکی به زبان روسی با همکاری «موسسه دولتی دندانپزشکی تاشکند زیر نظر وزارت بهداشت» می‌باشد.

دانشجویان دندانپزشکی رودن در مراحل یادگیری خود، موارد زیر را می‌آموزند:

  1. چرخه حرفه ای شامل رشته‌های خاصی است که در نتیجه دانشجو مهارت‌های دستی حرفه ای مانند پیشگیری، پوسیدگی، ریشه دندان، پریودنتیکس، پروتز، جراحی دهان، ارتودنسی و …. را کسب می کند.
  2. رشته های پزشکی عمومی مرتبط مانند جراحی عمومی، زنان و زایمان، درماتوونرولوژی، مغز و اعصاب، روانپزشکی وغیره.
  3. چرخه زیست پزشکی، علوم طبیعی مانند فیزیک، ریاضیات، انفورماتیک پزشکی، شیمی، زیست شناسی، آناتومی انسان، بافت شناسی، فیزیولوژی، ایمونولوژی و غیره.
  4. چرخه انسان دوستانه، اجتماعی و اقتصادی همچون فلسفه، اخلاق زیستی، تاریخ پزشکی، فقه، زبان لاتین، اقتصاد و غیره.

هدیه رادوتا

هزینه دندانپزشکی رودن به زبان انگلیسی 2023

شهریه دندان پزشکی دانشگاه رودن به زبان انگلیسی به صورت سالانه 9500 دلار یا معادل 8800 یورو است این هزینه فقط برای شهریه است و شامل خوابگاه دانشگاه نمی‌شود.

هزینه دندانپزشکی رودن به زبان روسی 2023

شهریه دنداپزشکی دانشگاه رودن به زبان روسی به صورت سالانه 8500 دلار و یا 7900 یورو می‌باشد. که این هزینه نیز فقط مختص شهریه تحصیل است و هزینه خوابگاه را شامل نمی‌شود.

هزینه دندانپزشکی رودن

جمع بندی

مقاصد و مسیرهای مختلفی برای تحصیل دندانپزشکی در ایران و خارج وجود دارد اما بدون شک می‌توان گفت یکی از بهترین و جذاب ترین مقاصد، تحصیل دندان پزشکی در دانشگاه رودن است که دلایل متفاوتی برای افراد مختلف می‌تواند وجود داشته باشد. زندگی در شهر مسکو، یکی از دلایلی می‌تواند باشد که بسیاری از دانشجویان را به سمت دندانپزشکی رودن سوق می‌دهد. اگر هنوز در میان گزینه‌های مختلف کشور‌های مختلف و یا دانشگا‌ه‌های مختلف کشور روسیه مردد هستید بهترین راهکار برای بیرون آمدن از سردرگمی، تماس با شرکت مهاجرتی رادوتا و استفاده از جلسه مشاوره رایگان است.

سؤالات متداول

پاسخ

پاسخ

پاسخ

پاسخ

برای دریافت مشاوره رایگان، فرم زیر را تکمیل کنید

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.