معرفی دانشگاه پزشکی سامارا

دانشگاه پزشکی سامارا روسیه

شهریه دانشگاه پزشکی سامارا روسیه

دانشگاه پزشکی ایالتی سامارا دانشگاهی مدرن با سابقه ای نزدیک به یک قرن در زمینه آموزش پرسنل مراقبت های بهداشت و درمان، در شهر سامارا دایر است. دانشگاه پزشکی سامارا، امروزه یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌ها برای تحصیل پزشکی،دندانپزشکی در روسیه و ….. به شمار می‌رود.

دانشگاه پزشکی دولتی سامارا از سال 1991، آموزش پزشکان عمومی، داروسازان، کارآموزان و دانشجویان تحقیقاتی فوق لیسانس را از کشورهای شرقی، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین بر اساس دپارتمان دانشجویان بین المللی آغاز کرد.

رنکینگ دانشگاه ایالتی پزشکی سامارا روسیه

دانشگاه دولتی سامارا روسیه بر اساس دو نظام رتبه بندی معتبر و شناخته شده جهانی یعنی QS و نظام رتبه‌بندی تایمز بررسی و رتبه بندی شده است که طبق این رنکینگ های جهانی در سال 2022 جایگاه 1201 جهانی در «رتبه بندی دانشگاه های جهانی (THE World University Rankings )» و جایگاه 601 جهانی در رتبه بندی QS را توانسته به دست آورد.

راه‌ های دریافت مشاوره رایگان

بخش‌ها و مؤسسات دانشگاه پزشکی سامارا روسیه

دانشگاه پزشکی دولتی سامارا شامل 6 دانشکده و 80 بخش کلینیک با 1015 تخت بستری می‌باشد همچنین موسسه دندانپزشکی، موسسه پرستاری، موسسه آموزش تحصیلات تکمیلی، موسسه توسعه نوآوری، موسسه پزشکی پیشگیری،  مرکز تحقیقاتی “IT in Medicine”، مرکز تحقیقاتی و آموزشی پزشکی مبتنی بر شواهد، مرکز فناوری اطلاعات در آموزش، تکنوپارک تحقیقاتی و تولیدی نیز زیر نظر دانشگاه سامارا فعالیت دارند. کادر آموزشی متشکل از 622 نفر است که 14 نفر از آنها دانشگاهیان و اعضای متناظر آکادمی های مختلف، 100 استاد و دکتری و 386 استادیار هستند

دانشکده ها

  1. پزشکی عمومی
  2. روانشناسی پزشکی
  3. اطفال
  4. دندانپزشکی
  5. پرستاری
  6. عمل جراحی

هدیه رادوتا

خوابگاه دانشگاه سامارا روسیه

دانشگاه دولتی پزشکی سامارا روسیه دارای امکانات و زیرساخت های مدرن و منظمی برای اسکان و تحصیل دانشجویان است. در واقع این دانشگاه تلاش کرده است با فراهم نمودن زیرساخت های لازم، تحصیل را برای دانشجویان خود راحت تر کند. در همین راستا این دانشگاه 4 خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان خود فراهم کرده است. برای اسکان دانشجویان بین المللی، یک خوابگاه در آدرس خیابان کیفسکایا، 12 واقع شده است. این خوابگاه در مرکز شهر، در مجاورت ساختمان های دانشگاهی و کلینیک های دانشگاه واقع شده است. دانشجویان می توانند به راحتی از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن از خوابگاه به هر نقطه از شهر استفاده کنند.

شهریه دانشگاه سامارا روسیه

هزینه تحصیل در رشته های مختلف دانشگاه پزشکی سامارا روسیه متفاوت است اما به می‌توان به طور میانگین میزان شهریه تقریبی این دانشگاه مبلغ 400 هزار روبل سالیانه تخمین زده شده است.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی دانشگاه پزشکی سامارا روسیه پرداختیم و رنکینگ، خوابگاه و شهریه این دانشگاه پزشکی روسی را شرح دادیم. مهاجرت تحصیلی به روسیه، با کمک مؤسسه رادوتا به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان صورت می‌گیرد کافی است تا از جلسه مشاوره رایگان استفاده کرده و با خدمات و توانمندی های ما آشنا شوید.

مفید و مرتبط

دوره ی پادفک چیست

سؤالات متداول

پاسخ

پاسخ

پاسخ

پاسخ

برای دریافت مشاوره رایگان، فرم زیر را تکمیل کنید

5/5 - (3 امتیاز)

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.