پادفک دانشگاه پلی تکنیک تومسک روسیه | هزینه 2024

دانشگاه پلی تکنیک تومسک دو نوع دوره پادفک فشرده و کامل را برای متقاضیان دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهد. این دوره ها شامل زبان روسی و ماژول های آکادمیک است که به دانش آموزان امکان می دهد برای برنامه های بیشتر و مطالعه آماده شوند.

 

پادفک برای تحصیل کارشناسی

این دوره ها با هدف آموزش دانش آموزان به مهارت ها و دانش لازم زبان روسی در رشته تحصیلی انتخاب شده برگزار می شود. پس از گذراندن دوره پادفک دانشگاه پلی تکنیک تومسک دانشجویان می توانند به عنوان دانشجوی کارشناسی و و کارشناسی ارشد ادامه در روسیه مشغول به تحصیل شوند.

دروس آموزشی در دوره پادفک دانشگاه پلی تکنیک تومسک برای کارشناسی

در دوره پادفک پلی تکنیک تومسک علاوه بر زبان روسی، دانشجو علاوه بر آموزش تخصصی زبان روسی از صفر، سه تا 5 درس بر اساس رشته انتخابی خود نیز آموزش میبیند. آموزش در این دروس از دو جهت اهمیت بسیاری دارد:

  1. آماده شدن برای آزمون ورودی دانشگاه های روسیه
  2. آماده شدن برای تحصیل در دانشگاه های روسیه

در زیر دروس مربوط به هر رشته در دوره پادفک این دانشگاه قرار دارد:

  • برای رشته های فنی شامل: (زبان روسی، ریاضیات، فیزیک، علوم کامپیوتر، شیمی، گرافیک مهندسی، تاریخ روسیه)
  • برای رشته ای مربوط به اقتصاد شامل: (روسی، ریاضیات، علوم کامپیوتر، علوم طبیعی، مبانی اقتصاد، جغرافیا، تاریخ روسیه)
  • برای رشته های علوم انسانی شامل: (روسی، ادبیات، تاریخ روسیه، مطالعات جامعه، جغرافیا، زبان شناسی و مطالعات منطقه ای، علوم کامپیوتر)
  • برای رشته های زیست پزشکی مثل پزشکی و دندانپزشکی شامل: (زبان روسی، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضیات، آناتومی، لاتین)، اجرای برنامه شبکه با دانشگاه پزشکی دولتی سیبری نیز امکان پذیر است.
  • برای رشته های مربوط به علوم طبیعی شامل: (زبان روسی، ریاضیات، فیزیک، علوم کامپیوتر، شیمی، تاریخ روسیه، گرافیک مهندسی)

 

پادفک پادفک دانشگاه پلی تکنیک تومسک برای رشته های کارشناسی ارشد و دکتری

این دوره پادفک دانش زبان روسی و دروس دانشگاهی لازم را برای اعمال در مقطع کارشناسی ارشد و برنامه های کارشناسی ارشد ارائه می دهد.

طول دوره پادفک پلی تکنینک تومسک

دوره پادفک کارشناسی اشد و دکتری در این دانشگاه دو مدل فشرده و کامل دارد. که یکی یک سال تحصیلی و دیگری یکونیم ساله است. در زیر زمان شروع و پایان دوره پادفک را ذکر کردیم.

دوره یک ساله  (1 اکتبر – 30 ژوئن)

دوره یکونیم ساله (1 مارس – 30 ژوئن، 01 سپتامبر – 30 ژوئن)

 

این دوره پادفک دارای دروس زیر بر اساس رشته انتخابی دانشجو میباشد:

  • برای رشته های فنی (روسی، سبک علمی گفتار، ریاضیات ویژه و فناوری اطلاعات، فیزیک ویژه، شیمی خاص، فناوری های مدرن، فلسفه، مقدمه ای بر برنامه های کارشناسی ارشد/دکتری)
  • برای رشته های اقتصاد (روسی، سبک علمی گفتار، ریاضیات خاص و فناوری اطلاعات، تاریخ روسیه، مطالعات جامعه، مقدمه ای بر تئوری اقتصادی و مدیریت پایه، فلسفه، مقدمه ای بر برنامه های کارشناسی ارشد/دکتری)
  • برای رشته های علوم طبیعی (روسی، ریاضیات ویژه و فناوری اطلاعات، فیزیک ویژه، شیمی خاص، فلسفه، روش تحقیق، سبک علمی گفتار، مقدمه ای بر برنامه های کارشناسی ارشد/دکتری)

هزینه پادفک دانشگاه پلی تکنیک تومسک

هزینه دوره پادفک 6 ماهه برای رشته های کارشناسی 77,500 روبل و هزینه دوره پادفک یک ساله 155,000  روبل میباشد.

هزینه دوره پادفک 6 ماه برای رشته های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری 97,500 روبل و هزینه دوره پادفک یک ساله  195,000 روبل است.

جمه بندی

پادفک دانشگاه پلی تکینیک تومسک دارای هزینه مقرون به صرفه و در عین حال کیفیت بالایی است. در دوره پادفک این دانشگاه نسبت به سایر پادفک های روسیه دروس بیشتری آموزش داده میشود. توجه داشته باشد که این دانشگاه پادفک آنلاین و پادفک انگلیسی ندارد. درصورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به مشاوره در خصوص شرایط تحصیل در روسیه با کارشناسان رادوتا تماس حاصل فرمایید.

https://tpu.ru/

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.